چه می‌توانیم در مقابل استرس انجام دهیم؟
Persian

چه می‌توانیم در مقابل استرس انجام دهیم؟

by

psychology
cognitive science

هر روز، مردم زیادی در سر تا سر دنیا استرس زیادی را دارند. در واقع بسیاری از مردم فکر می کنند که چیز بدی است.با این وجود، گزارش های زیادی نشان دادند که استرس تاثیر های متنوع روی رفتار مردم را دارد. متخصصان اثبات کردند که استرس یک وکنش معمولی بدن ما این است که اجازه می دهد که در مقابل با یک تحدید و چالش باشیم.

در واقع، وقتی که ما باید با یک چالش روبرو شویم، بسیاری از مردم با استرس مواجه می شوند و این واکنش در نهایت به ما کمک می کند؛ زیرا استرس تاثیرات متفاوتی بر روی بدن ما دارد. به اعنوان مثال، بعضی مردم تنافص سرعیتر را دارند.هدف این پدیده این است که ذهن مان آماده باشد تا به بهترین شکل از کار تهیه شده استفاده کنیم.

ٔدر این صورت، ما باید استدلال کنیم که وقتی مردم روی دوره طولانی استرس را دارند، نتیجه های بدی روی سلامت فیزیکی و روانی را دارد. ریشه استرس خیلی قدیمی است چن جد های ما استرس داشتند وقتی یک قابیله دشمانی و یگ شیر می دیدند. وقتی مردم روی مدت طولانی استرس را دارند، نمی توانند از فکر شان موثر استفاده کنند چن خستگی روزانه را دارند. مردم که استرس مزمن را دارند احتمال مهمتر به خود شان سرزانش کردن را دارند.

بعضی راه حل وجود دارند تا استرس را کم کند. اولاَ، مردم باید تعدد تصمیم ها در هر روز کم کنند. در واقع، هر روز مغز مردم به طور متوسط ۳۵۰۰۰ را می گیرد. ما باید یک سیستم را پیدا کنیم تا چیز ها زیادی ساده کند. ما باید کارهای روزمره را ایجاد کنیم. این تکنیک اجازه می دهد به مرز مان روی یک کار متمرکز باشد.وقتی می توانیم، ما باید کار های متنوع را خودکار کنیم.مثالاَ، ما می توانیم از یک اپلیکیشن استفاده کنیم تا پول ما خیلی با سرعت پس انداز کنیم. ما باید قانون و حد را ایجاد کنیم تا تصمیم ها که باید بگیریم را نظول شوند. به اعنوان مثال، وقتی می گویم که باید هر هفته حداقل یک بار ورزش کنیم، کم تر شک در مورد در مورد برنامه ی ما را داریم.در نهایت، من مشورت می دم که مردم باید در صبح مهم ترین تصمیم بگیرند چن در طول این وقت انرژی بیشتر را دارند و این چیر روی کیفیت تصمیم شان اثر دارد.

Headline image by punttim on Unsplash

1