نامه ی عاشقانه من برای پاریس.
Persian

نامه ی عاشقانه من برای پاریس.

by

daily life

من در طول سه سال نیم گذشته در شهر پاریس زندگی کرده ام. من دو سال پیش یک متن در مورد پاریس را نوشتم. به یادم می اید که من تفاوت بین شهر های بزرگ و روستا ها را اشاره کرده بودم. بد از چند هفته ها, یک دوره ی جدید از زندگیم شروع خواهد شد چون من پاریس ترک خواهم کرد. در نتیجه, من باید اعتراف کنم که این شهررا با یک زاویه ی متفاوت می بینم.

من قبلا توضیح دادم که پاریس معایب مهم را دارد که ما می توانیم خیلی با سرعات کشف کنیم. میان مترو ی شلوغ, قیمت های گران, آلودگی و رفتار عصبانی مردم, این شهر چند تا ویژگی ها را می دهد که می توانند زندگی کردن در پاریس سخت کنند.با این اوصاف, من به تدریج یاد گرفتم که پاریس باورنکردنی است.

بسیاری از مردم فقط درباره برج ایفل, موزه ی لوور و کلیسا ی «Sacré Coeur» صحبت می کنند.هرچند, من فکر می کنم که همه ی چیز ها قشنگ هستند.به نظرم, عمدا گم شدن در خیابان ها یکی از قشنگ تین چیز ها است.

اولا, وقتی شما قدم می زنید, می می توانیم برای تحسین کردن معماری سبک هاوسمانی بالا نگاه کنیم. اکثریت خیابان های پاریس این سبک معماری را دارند و بسیار قشنک است.

دوما , چند تا رستوران ها یک تراس را دارند که در فصل تابستان جو گرمی را دارند.این نوع محل در این که مردم خوشحال و ازاد به نظر می رسند قشنگ هستند. ما می توانیم ببینیم که در شهر پاریس بعضی منطقه ها بسیار بین المللی باشند. به عنوان مثال, در محله ی هند, رفتن در بازار لباس «ساری» خیلی با حال است. در واقع, به علت حضور مردم کشور های دیگر, رستوران ها خیلی متنوع هستند. من مطمئنم که دلم برای رستوران تبتی منطقه من تنگ خواهد شد.

من فکر می کنم که در پاریس یکی از بهترین چیزها هنر خیابانی است. من متوجه شدم که این نوع هنر خیلی جالب است و در پاریس در وقتی که شما هیچ انتظارات دارید یک دیوار با یک شاهکار با پایام قوی کشف می کنید. در یک کشور مانند فرانسه در این که مردم همیشه دوست داشتند اتراض کنند هنر خیابانی ایکی از مهم ترین ابزار بیان است. به نظرم, هنر یک شکل از ازادی است و به ذهنم می رسد چند تا قربان ها که مدم کردند تا این شرایط زندگی با ازادی بدهند.

ٔ پاریس هر روز رویداد ها هنری را دارد. شما می توانید به کنسرت کروی موسیقی شناخته شده مانند «Coldplay» ببینیم و روز بعدی به و کروی خوب نشناسی با استعداد در یک سالن کنسرت کوتاه با فقط سی نفر ببنیم. من فکر می کنم که در پاریس زمینه هنری همیشه هنرمند های جدید را تاکید می کنند.

در تابستان, شما می توانیم به سینمای فضای باز در یک باغ عمومی تماشا کنید. در واقع, در پاریس, بعضی سینما ها را که فیلم های بین المللی از سر تا سر دنیا نشان می دهند را وجود دارند. کتابخانه ها هم کوچک و بامزه هستند, و یک بو ی خوب کتب قدیمی را دارند.

من می نوانم چیز های زیادی در مورد پاریس اضافه کنم ولی من پاید اتراف کنم که برای من زندگی کردم در یک شهر اینقدر قشنگ یک فسصت منحصر به فرد بود و خیلی خششانسی بودم. از الان تا به بعد, من با دلتنگی خاصی در مورد پاریس فکر خواهم کرد. من امیدوارم که همه ی شما بتوانید با چشم های شما این شهر را کفش کنید.

1