آیا تلفن ها برای بچه ها خطرناک است؟
Persian

آیا تلفن ها برای بچه ها خطرناک است؟

by

daily life

من سه ماه پیش به مجلس فرانسه رفتم تا یک مناظره بین نمایندگان را ببینم. انها در مورد یک موصوع جالب حرف می زدند. می خواستند یک قانون ایجاد کنند برای اطمینان حاصل کردن که تامین کننده های کامپیوتر و تلفن ها یک آبزار خاصی پیشنهاد دهند و که اجازه می دهد به ولیدین ها از بچه هایشان محافظت کنند.

به نظرم این رویداد بسیار جالب بود چون اولین بار بود که انجا رفتم و اطلاعت زیادی را یاد گرفتم.

امروزه,همه حداقل یک تلفن دارد.بچه های ما هرچه زودتر یک تلفن دارند.از یک سو, ما باید اعتراف کنیم که تلفن اجازه می دهد اتسال میان مردم را نگاه داشته باشد. در واقع, وقتی مردم در شهرهای دور افتاده زندگی می کنند, تلفن ها ابزار مفید است تا ادامه دهند ارتباط برقرار کنند.قبلاً, مردم به یک دیگر نامه ها را می فرستند.بر طبق جوانان زیادی این روش طولانی تر و گران تر بود از سوی دیگر, استفاده تلفن ها کمک ما می کند تا اطلاعات زیادی را به دست بیاوریم بدون این که زمان زیادی از دست دهیم.به عنوان مثال, ما می توانیم نقشه ها را آنلاین پیدا کنیم ب به جای جستجو کردن یک کتب خاصی که حوی این نقشه است.الان استفاده کردن تلفن اینقدر اسآن است که وقتی ما یک سوال, نیاز و مشکل داریم, این عادت دارم که از بلفاصله تلفن مان استفاده کنیم. به علاوه, تلفن ها به ما یک فرصت خوبی می دهد تا سرگرمی های متنوع را تامین کند. این جوری, ما می توانیم در بعضی اپلیکیشن موبایل ها خوش بگزاریم.

با این اوصاف, تلفن می توانند خطرناک باشند.گزارش های زیادی نشان دادند که استفاده دائمی تلفن عیبت زیادی روی رافتار مردم و جوانان را دارد. از یک سو, گزارش ها نشان دادند که نسل جوانان کمتر تمرکز را دارند. در واقع, وقتی یک اپلیکیشن مانند فیسبوک یا اینستاگرام یک پایام به شما می فرستند پس متمرگز بودن بسیاز سخت است. در نتیجه, به خاطر این که بسیاری از جوانان زمان زیادی روی بوبایل شان صرف می کنند, بین خودشان ارتباط زیادی بر قرار نمی کنند. در واقع, جوانان شروع می کنند فکر کنند که حرف زدن انلاین با دیگران به زندگی طبیعی شبی است با وجود این که درست نیست. در واقع, دانشمندان اثبات کردند که تلفن ها اثر روی سطع افسردگی در میان جوانان را دارند. به علاوه, جوانان وقتی از تلفن ها استفاده می کنند مهربان نیستند. هر سال, مقدار زیادی جوانان که از آزار و اذیت قربانی هستند بیشتر می شود. ما باید تاکید کنیم که شرکت بزرگ از اطلاعت جوانان می گیریند و به لطفه این داده ها تبلیغات خاصی می کنند چون می داند که نفوذ گزاشتن جوانان اسان تر است.

در خلاصه, من فکر می کنم که تلفن ها زندگی مان عوض کردند. به لطفه هر ویژگی ها که دارند زندگی کان اسان تر می شوند و ما می توانیم با دیگاران حرف بزنیم و در همزمان هر اطلاعاتی با سرعت پیدا کنیم. این اختراع به توسعه جهانی کمک کرد.با این وجود, من فکر می کنم که بچه ها که پانزده سال دارند نباید یک تلفن داشته باشند چون به نظرم هر مازایی هر عیبت جبران نمی کنند. جوانان باید چیز زیادی را کشف کنند و مهارت های اجتماعی شان را پیشرفت کنند. در واقع, من فکر می کنم که بسیاری از مردم به تلفن ها معتاد شدند. با این نوع قانون که دولت فرانسه سعی کرد تصویب کند ولیدین ها یک فرصت بیشتر دارند تا از بچه های شان مهافظت کنند ولی در نهایت بزرگ کردن بچه ها بدون تلفن و با مهدودیت بهترین راه حل به نظر می رسد.

2